Silnik. Mechaniczne serce samochodu, powodujące niezwykle skrajne emocje. Od ekscytacji, szczególnie gdy pod maską znajdują się więcej niż 4 cylindry, przez nieco skwaszoną minę w czasie tankowania, aż po smutek i żal, jeśli coś się popsuje... Nawet poważne naprawy nie muszą być piekielnie drogie, co udowadnia Bus-Service Euromaster w Opolu. Wiemy, że hasła takie jak wymiana rozrządu czy remont silnika brzmią strasznie i spędzają sen z powiek, lecz nie ma się czego obawiać. Do każdej marki podchodzimy z odpowiednią troską, biorąc pod uwagę nietypowe rozwiązania technologiczne zastosowane przez poszczególnych producentów. Serwisujemy samochody azjatyckie, amerykańskie i europejskie. Marka lub panujące stereotypy nie mają dla nas znaczenia.
Instalacje LPG, samochody benzynowe i diesel
Po pierwsze, możesz liczyć na profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzoną naprawę w korzystnej cenie. Nie zależy nam na tym, aby kierowcy do nas wracali z tą samą usterką – remonty silnika wykonujemy raz, a porządnie. Wolimy widzieć się przy okazji corocznego serwisu klimatyzacji samochodowej niż nawracającego kłopotu z instalacją LPG czy głowicą silnika. Po drugie, służymy fachową poradą. Jeśli nie jesteś pewien, czym spowodowane jest nieprawidłowe działanie samochodu, zawsze możesz przyjechać do nas na diagnostykę komputerową. Szybko wykryjemy usterkę i zaproponujemy możliwe rozwiązania. Po trzecie, mamy dostęp do sprawdzonych części renomowanych producentów. Jesteśmy uczciwi i przedstawiamy dostępne części bądź zamienniki, opisując przy okazji ich zalety bądź wady. Moglibyśmy wyliczać w nieskończoność, dlaczego warto u nas przeprowadzić remont silnika. Może po prostu nas odwiedzisz i przekonasz się sam? Serwisujemy samochody benzynowe, diesle oraz wyposażone w instalacje LPG.
Naprawa głowic
W sytuacji, gdy pojawi się problem z głowicą silnika, zazwyczaj zwiastuje to poważniejsze kłopoty. Jest to jeden z najważniejszych elementów silnika, odpowiadający za zamykanie komory spalania. Najczęstszym objawem nieprawidłowości jest ubytek płynu chłodniczego, wolniejsze przyśpieszanie, czy wyczuwalne szarpanie przy niskich obrotach. Powodem może być zarówno przepalona uszczelka, jak i pęknięcie samej głowicy.
Naprawę głowic wykonujemy sumiennie i staranie, dzięki czemu jesteśmy w stanie przywrócić jej sprawność lub wręcz poprawić osiągi pojazdu, zależenie od podjętych działań. Taka naprawa głowicy, zależnie od stopnia zużycia czy uszkodzenia, obejmuje:
• próbę szczelności głowicy,
• planowanie, tj. polerowanie płaszczyzn
• wymianę lub regenerację łożysk wałka rozrządu
• docieranie zaworów
• spawanie głowic
• wymianę gniazd i prowadnic zaworowych